Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Hungry Town Czech s.r.o., se sídlem U přelízky 1362/9, IČO 09265104, zapsaná v obchodním rejstříku C 333537 - Městský soud v Praze, e -mail info@hungrytown.cz, telefonní číslo 604 353 560 (dále jen "poskytovatel") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí kurzu (dále jen "Smlouva") uzavírané mezi poskytovatelem a fyzickou či právnickou osobou (dále jen "zákazník") uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.hungrytown.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Pro objednání kurzu vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní poskytovatele. Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
2. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
3. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
4. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
5. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
6. Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá smlouvu o poskytnutí kurzu s poskytovatelem. Zákazníkem může být spotřebitel či podnikatel.
7. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy o poskytnutí kurzu s poskytovatelem nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.
8. Voucher je poukaz zakoupený kupujícím, který opravňuje držitele k využití poskytovaného kurzu
9. Kurz je objednaný kurz zákazníkem, jenž je předmětem smlouvy o poskytnutí kurzu uzavřené mezi poskytovatelem kurzu a zákazníkem
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1. Koupě voucheru nebo kurzu je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
2. Při nákupu je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
3. Poskytovatel se zavazuje poskytnout zákazníkovi nebo držiteli voucheru kurz a umožnit mu účast na takovém kurzu za splnění dále uvedených podmínek.
4. Zákazník se zavazuje uhradit poskytovateli cenu za účast na kurzu.
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Smlouvu s poskytovatelem je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu.
3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném kurzu nebo voucheru (na E-shopu označujete to, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného kurzu nebo voucheru (dále jen produktu) a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit produkt, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo poskytovateli.
5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
6. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
7. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
10. V některých případech umožňujeme na nákup produktu využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám produkt poskytnut se slevou.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Produktu v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Produktu. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu ShoptetPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 1 hodiny.
4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
5. Vlastnické právo k produktu na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a produkt převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
VI. DORUČENÍ PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
1. Produkt Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) digitální distribucí - voucher dorazí na zadaný email
2. Produkt je možné doručit po celém světe
3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží je do 1 hodiny od objednání.
4. V případě, že nebudeme schopni Vám Produkt dodat ani do 5 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
VII. KURZY A VOUCHERY NA KURZ DLE VLATNÍHO VÝBĚRU
1. Poskytovatel zajišťuje výhradně kurzy uvedené v nabídce Kurzy vaření na internetových stránkách www.hungrytouwn.cz.
2. Kurzy se konají v prostoru Hotel Chateau St. Havel, Před Nádražím 6, 140 00 Praha 4 - Krč, neurčí-li poskytovatel jinak.
3. Kurzy se konají dle časového harmonogramu jednotlivých kurzů uvedených na www.hungrytown.cz.
4. Vouchery na kurz dle vlastního výběru se dají zakoupit prostřednictvím webu poskytovatele na internetové stránce www.hungrytown.cz. Takový voucher má platnost 12 měsíců od svého data vystavení a lze ho jej uplatnit pouze k pořízení kurzu vaření na výše uvedené internetové adrese. Je povinností klienta vybrat si kurz v daném časovém rozmezí a sledovat platnost voucheru.
5. Voucher lze darovat třetí osobě. Pro platnost je rozhodující číslo uvedené na voucheru.
6. Každý voucher je jednorázový a platnost je ukončena absolvováním vybraného kurzu nebo dobou platnosti uvedené na voucheru.
7. Voucher lze zakoupit za plnou cenu. V případě zakoupení 2 a více voucherů je poskytnuta sleva ve výši 20% z celkové ceny.
8. Voucher nelze vrátit, rozměnit ani vyměnit za peníze.
9. Zodpovědnost za jeho uložení a používání nese výlučně vlastník voucheru. Př ztrátě, krádeži nebo poškození nepřebírá HungryTown Czech s.r.o. žádné ručení a neposkytuje náhradu případné škody. Hungry Town Czech s.r.o. neručí za zneužití třetí osobou.
10. Po skončení doby platnosti nelze voucher dále využívat a zůstatek propadá.
VIII. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
1. Pro řádné zajištění kurzu zapůjčí poskytovatel veškeré vybavení a zástěru každému účastníkovi.
2. Účastníci kurzu jsou povinni po celou dobu konání kurzu dodržovat pokyny lektora poskytovatele.
3. Lektor je povinen na začátku kurzu stručně účastníky poučit o základních pravidlech bezpečnosti práce.
4. Účastníci kurzu jsou povinni dodržovat pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými předpisy.
5. Poskytovatel a lektor si vyhrazují právo odmítnout vstup na kurz účastníkům, kteří jeví známky onemocnění (virového nebo infekčního charakteru) či účastníka pod vlivem omamných látek. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení či slevu z ceny za poskytnutí kurzu.
6. Poskytovatel a lektor jsou oprávněni vyloučit z kurzu ty účastníky, kteří opakovaně či hrubě porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví, pokyny lektora, dobré mravy či omezuji ostatní účastníky kurzu. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení či slevu z ceny za poskytnutí kurzu.
7. Poskytovatel se zavazuje poskytnout zákazníkovi kurz až v okamžiku, kdy obdrží platbu od zákazníka. Do doby, kdy nebude cena za kurz ze strany zákazníka zaplacena, nevzniká poskytovateli povinnost kurz poskytnout.
8. Na konci kurzu obdrží každý účastník certifikát o absolvování kurzu. Na jeho uvedou e-mailovou adresu mu budou zasány recepty jednotlivých menu.
IX. ZMĚNA A ZRUŠENÍ KURZU
1. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konání kurzu, místo konání kurzu nebo zrušit kurz v těchto případech:
- v případě, že kurz není obsazen minimálním počtem účastníků, tj. 10 osobami;
- v případě pracovní neschopnosti lektora či jiné závažné překážky vzhledem k potřebám hotelu
- místo konání kurzu se může změnit vzhledem k potřebám hotelu
2. V případě, že poskytovatel bude nucen změnit termín, místo konání nebo zrušit kurz, zavazuje se tuto skutečnost s předstihem alespoň 7 dnů před vypsaným kurzem sdělit zákazníkovi telefonicky či e-mailem.
3. V takovém případě se poskytovatel zavazuje nabídnout zákazníkovi náhradní termín pořádání kurzu. V případě, že náhradní termín pořádání kurzu zákazníkovi nevyhovuje, může si vybrat jiný termín či kurz nejpozději však do 1 roku od zrušeného/přesunutého termínu a tuto skutečnost oznámit poskytovateli písemně na info@hungrytown.cz.
4. Částku za celou hodnotu kurzu vrátit.
5. V případě, že se zákazník nebude moci kurzu zúčastnit, zavazuje se zákazník bezodkladně poskytovateli tuto skutečnost sdělit písemně na info@hungrytown.cz maximálně 3 dny před datem konání kurzu.
6. Pokud skutečnost zrušení či změny termínu zákazník oznámí méně než 3 dny před plánovaným datem konání kurzu nebo v den konání kurzu, je tato služba považována za uskutečněnou, voucher je uplatněn a znehodnocen bez náhrady. Zákazník v takovéto situaci může za sebe poslat náhradníka.
7. Zákazník bere na vědomí, že podle ustanovení §1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určitém termínu.
X. REKLAMACE
Pro případ, že kurz neprobíhal dle smlouvy o poskytnutí kurzu a těchto obchodních podmínek, je zákazník oprávněn vady kurz reklamovat. Při vyřizování reklamace a uplatňování nároků z důvodně uplatněné reklamace bude postupováno v souladu s obecně závaznými předpisy, zejména v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 10.10.2024